Obserwatorzy

niedziela, 6 kwietnia 2014

Czas się powitać ;)

Witam szanownych fejmianów lub szanowne fejmianki, które trafiły tu z pewnością przypadkowo ^^ Albo za przewodnictwem reklam ._.
~~~
Jestem Derek Blackwild, Charming, Dorian III Wielki, Kubuś Puchatek, Jimmy Hudson, Nathaniel Oktawiusz, Puszysty Samotnik i Ogórasek w jednym ^^ Co ty by o sb powiedzieć? Nie będę wam nawijał o tym kto tego bloga założył, kto jest adminem, gdyż Kizia już to zrobiła ^^ Miałem o tym nie mówić, ale przecież nikt nie jest doskonały :P Sam nie wiem czemu się do tego przyznaje. Skoro ten blog będzie o pasjach, to napiszę czym się interesuje:
Silniej:
Monster High 
Ever After High
Pingwiny z Madagaskaru
Jeźdźcy Smoków
Słabiej v.v
Bratzillaz
Novi Stars
Winx Club
Equestria Girls
Barbie Life In The Dreamhouse (z podziękowaniami dla Vic :*)
Sailor Moon
I coś tam jeszcze po drodze .___.
~~~
Jeśli chodzi o te zainteresowania to chodzi tu o teorię ^^ Z tych słabszych to tylko ogółem :3
Zainteresowania: Robię wszystko co było by opozycją dla innych ._. Zresztą mogliście się już zorientować xD Mógłbym być każdym kto jest w mediach. Parcie na szkło robi swoje ^^
~~~
Nie będę miał czego wstawiać na tego bloga, więc może jakieś prace na konkursy ;____; Jakoś to przetrwam ;)

~Dorian III Wielki

4 komentarze:

  1. Nowy komentator: LejdiMoon xD

    Ale żadnych pytań nie mam. Tylko pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Derek, zajrzyj do zakładki "Nasze pasje", bo jeszcze tylko ty nic nie wstawiłeś. Bo już cb adminem zrobiłam. I sprawdź gmaila :-)

      Usuń
  2. Jej, dostałam buziaczka XDD

    OdpowiedzUsuń