Obserwatorzy

wtorek, 8 kwietnia 2014

-,- Gnębią nas tymi lekcjami -,-

No więc to miał być blog o pasjach, ale chcę coś napisać i nwm co napisać. Więc przyszło mi do głowy coś. No więc marzę by latać po internecie bez ograniczeń(surf the internet - można dodać do pasji), ale goni mnie czas. Mam 3 zadania z matmy + przygotowanie do sprawdzianu, z rosyjskiego przepisać 3 lekcje (nie no, zayebiaszczo) i z historii by się przydało zrobić. Ech, ja to mam ciężkie życie xD

Muszę to wszystko zrobić dzisiaj, bo jutro mam lekcje do 14.25, a pół godziny później dentysta. Hurra! Kocham borowanie zębów <3

Ey, chcielibyście, by powstało coś w rodzaju Total Drama Poland? Tak, jestem fanką Totalnej Porażki :-)
I fajnie by było, gdyby wydali lalki z artykułowanymi nadgarstkami, pięknymi włosami, i wgl tak na wzór np. EAH czy MH. Kupiłabym najpierw Heather <3

Ależ ja was męczę tymi postami. Szczerze, czyta je ktoś wgl? xD Tak, przed wami Kizia, ta, która pisze najnudniejsze posty xDD

Ale się jaram - w czwartek Tata wraca z USA. Muszę z nim pogadać o wszystkim w piątek jakbyśmy się zobaczyli, za rok ja podbijam New Britain xD

Zabawne, rodzina mojej koleżanki w NB właśnie mieszka, a rodzina mojego eksa na tej samej ulicy, co moi dziadkowie. I wgl w tym naszym zadupiu Tata raz poszedł do fryzjerki to mówiła, że też ma rodzinkę w New Britain  *-*

Mam taką maleńką nadzieję, że Tatuś przywiezie ze sb zestaw MLP o który go prosiłam. Jest to zestaw 7 poniasów: Lyrica, Lyra, Diamond Tiary, Derpy, Cadence, Shining Armor i Chrysalis ^^
Nwm co wszystkich wzięło na Derpy. Ja szczerze mówiąc za nią nie przepadam. Ale ten zestaw jest zayebiaszczy *,*

Dobra, biorę się za te lekcje, polatam jeszcze pogram w coś. Może bd koło 18.00 czy coś. Więc przybądźcie grupą na czata. 

Zachęcam również do komentowania, dodania się do obserwatorów i nabijania wyświetleń. Z czasem blog będzie ulepszany, bd ankiety.

No, a teraz coś, czym relaksuję się gdy jestem zdenerwowana.


Nast. razem dam rosyjską wersję, słucham na zmianę xD

#Kizia Mizia#

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz