Obserwatorzy

piątek, 18 kwietnia 2014

*trzęsu trzęs*

OMG, OMG, OMG!
Gram sb w taka zayebiaszczą gierkę Super Doggy. Wbrew pozorom trudna gra, podzielona na cztery światy po 3 lvl'e:

Puppy City - dziecinnie prosty
Tropical Moutain - troszkę trudniejszy
Snow Island - piekło!
Lord Claw's Castle - wszystko na raz, ale mi się podoba :D

Naprawdę zachęcam. Moja gierka z dzieciństwa <3

P.S. Chrysalis80 to ja! Dość często tą grę komentuję.

Ale przejdźmy do tematu z posta.

OMG, co to jest za piekło! Jak zwykle gram w najtrudniejszy poziom - Snow Island lvl 3!
Straciłam na nim mnóstwo żyć. Ale jakimś cudem doszłam do LCC. Serducho mi waliło, że chyba nawet moja papuga słyszała, bo się przestraszyła i piszczała, ręce mi się trzęsły. Przypominało to atak padaczki xDD

Ok, to dla początkujących Super-Doggo-maniaków opis lvl'ów według mnie:

PC1 - chodzisz, skaczesz na koty i zmutowane rośliny.
PC2 - chodzisz, skaczesz na koty, zmutowane rośliny, pająki i wiewiórki(moja pani od przyrodyxDDDDD)
PC3 - chodzisz, skaczesz ma koty, zmutowane rośliny, pająki, wiewiórki i słoneczniki.

TM1 - chodzisz,latasz, skaczesz po chmurkach, uwaga, niektóre zapadają się po 3 sekundach.
TM2 - chodzisz, latasz, skaczesz na skaczące koty i na hybrydę kota ze świnią.
TM3 - uwaga, prawie wszystko wybucha po 3 sekundach, nad łbem latają tb ptaki z bombami.

SI1 - chodzisz, uważaj na koty z maczugami, pingwiny, wiewiórki, ptaki i lodowce, bo strasznie szybko prześlizgują cb na kolejny lodowiec(jak doskoczysz)
SI2 - chodzisz, pojawia się zagrożenie kulami śnieżnymi od lewej, więc się nie zatrzymuj i nie zawracaj.
SI3 - pojawiają się sople, podleć/podejdź do sopla i się cofnij, by spadł.

LCC1 - w miarę ok, uważaj na koty z laserami, wiewiórki i osły.
LCC2 - uważaj na jeżdżące przeszkody.
LCC3 - to finał, walczysz z Lordem Claw.

Wykaz paczek:

Zielone - super siła. Naciśnij A, a będziesz móc rozwalić każdy kamień i wybić każdego wroga.
Fioletowe - super oddech. Kliknij A, a "wciągniesz swojego wroga, a potem możesz wydmuchać na kolejnego.
Niebieskie - latanie. Gdy chcesz by przestał latać, kliknij A.
Czerwone - laser w oczach. Kliknij A by wystrzelić.
Żółte - super prędkość. Będziesz się poruszać z prędkością światła, zostawiając za sobą ślad.

Pamiętaj, w tej grze każdy jest przeciw tobie!

Wrogowie:

Szare koty tylko chodzą, tak jak koto-myszy, pingwiny i osły.
Zmutowane rośliny mogą cię ukąsić.
Pająki chodzą góra - dół, zaczekaj aż bd na dole i skocz na niego.
Wiewiórki i pomarańczowe koty skaczą. Zaczej na moment gdy bd na ziemi i skocz na nie.
Słoneczniki strzelają pestkami. Kucnij gdy wystrzeli, a jak się odwróci skocz na niego.
Ptaki z bombami, gdy dłużej postoisz, zrzucają ci na głowę bombę. Nie możesz też ich dotknąć.
Białe koty gdy cb widzą chcą cb ukatrupić szczotką do włosów xDD Skocz im na łeb, jak innym kotom.
Koty uzbrojone tak jak słonecznik, strzelają, ale rakietami.
Lord Claw posyła na cb koty, próbuje cb złapać, dmucha ogniem i wypuszcza rakiety, a także podłoga się pod tobą rozjeżdża. Skacz mu na głowę, albo przy pomocy zielonej paczki bij go od tyłu.

No, obym pomogła, mam nadzieję że moje zabawne momenty was rozśmieszyły xD

Od dnia wczorajszego pokonałam Lorda Claw 2 razy!!!

#Kizia Mizia#



2 komentarze:

  1. No i po co było rozwalać system Fejmów? Beze mnie i Victorii już nawet nie macie siły pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. X D
      To prawdopodobnie byłam ja, więc przepraszam za to.
      Rozz

      Usuń