Obserwatorzy

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Najszczęśliwsza kucykowa fanka na świecie!!!

Jestem nią ja!!!
Wczoraj zobaczyłam się z tatą, który wrócił z USA. Przywiózł mnóstwo prezentów, biżuterię, artykuły szkolne i amerykańskie słodycze. Ale największą radość sprawił mi mój wymarzony zestaw, o który go poprosiłam, gdy wyjeżdżał. Do końca nie byłam pewna, ale gdy rozpakowałam z papieru, zobaczyłam mój wymarzony zestaw My Little Pony!
Składa się na Chrysalis, Cadence, Shining Armora, Diamond Tiarę, Lyricę, Lyrę i Derpy. 
Mam tylko focha do Hasbro za dwie rzeczy: z tyłu opakowania Derpy nie jest podpisana(jakby imienia nie miała-,-), a Lyra ma art Twilight, tylko jest przemalowany.
Oto zdjęcie zestawu:


A tak wgl to Derek przesłał mi taką parodię, i słucham jej teraz codziennie <3


Zayebista: zayebisty teledysk, zayebiste słowa, zayebiste wszystko xD

#Kizia Mizia#

5 komentarzy:

  1. Dodasz zdjęcie zestawu? Ja z tych co wymieniłaś mam wszystkie poza Cadance i Shining Armorem. Poza tymi co wymieniłaś też mam wszystkie poza Cadance i Shining Armorem. To był jeden zestaw? Ja takiego nie widziałam. Ja te kucyki mam z kilku. Ps. też mam focha na hasbro za to za co ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. To ja jestem najszczęśliwszą kucykową fanką na świecie

    OdpowiedzUsuń